2012 m. gruodžio 28 d.

Rubiko kubas 2x2x2

Neseniai kai aš buvau išvykęs kelioms dienoms pas senelius mano broliui-Benui kalėdų senelis atnešė Rubiko kubą 2x2x2 (musų šeimoje Kalėdų senelis lankosi dar gana ilgai po Kalėdų) Kai aš gryžau iš senelių tai paėmiau Beno kubą ir sėdausi prie mokomojo video su viltimi kad šiandien išmoksiu jį sudėti.Tą mokomajį video radau ant labai gero kubintojo (badmephisto facebuko sienos (badmephisto.
Video pradžia buvo nuobodi,bet vėliau žmogus iš video viską normaliai paaiškino ir naudojosi tik keliais algoritmais kurie buvo panašus į man jau labai gerai žinomus 3x3x3 Rubiko kubiko algoritmus (ir tai man labai patiko).Po to video keletą kartų pasipraktikavau teorija ir tada jau išmokau (buvo labai lengva).Bendrai paėmus delioti 2x2x2 kubą išmokau daugmaž per 10-15 minučių (nes keletą kartų reikėjo pakartoti video dėl pertraukimo) bet aš manau kad jūs (jeigu mokate delioti rubiko kubą 3x3x3) sugebėtumete išmokti per kokias 8 minutes.Štai tasai mano minėtas video.
Sėkmės mokantis delioti 2x2x2 kubus.
Ir toliau laukite mano straipsnių.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą