2012 m. gruodžio 10 d.

greitesnis dviženklių skaičių dauginimas+ pasitikrinimas

Aš apie tokį dauginimo metodą sužinojau būdamas penktokas kai naršiau ,,youtube" svetainėje. Ten aš pastebėjau vieną Indijoje gyvenančio žmogaus video apie mano jau minėta greitojo dauginimo metodą.Po to  video aš pradėjau daug lengviau ir papraščiau dauginti dviženklius skaičius tiek mokykloje tiek namie.Šiek tiek vėliau pastebėjau dar daugiau video kaip dauginti triženklius, keturženklius ir šešiaženklius skaičius naudojant tą patį metodą (apie kuriuos galbūt aprašysiu kituose straipsniuose).
Tai yra daug geresnis,greitesnis ir mažiau vietos užemantis būdas(Kai daugini triženklius ar keturženklius skaičius tada labiau pastebi kad užemi mažiau vietos ir greičiau išsprendi nei su dviženkliais skaičiais) ir tai labai geras metodas norintiems dauginti mintinai( kad tai padarytum reikia dauginti iš dešinės į kairę ir tada iš karto gali parašyti atsakyma bet tai ne taip lengva kaip iš kairės į dešinę).jeigu jūs nelabai supratote kas ten parodyta ar jums neišėjo tai tada žiurėkite dar kartą, žodžiu nepasiduokite.O kad galėtumete praktikuotis su daugyba  rekomenduočiau šį daugybos praktikavimosi įranki. Kai nueisite į tą svetainę nusistatykite ,,Minimum number:10'' o ,,Maximum number:100'' ir tada gausite dviženklių skaičių dauginimos uždavinius. o čia tas video apie kurį pasakojau

Kai išmoksite metodą kuris parodytas praitame video jums būtu naudinga sužinoti kaip jums pasitikrinti  atsakymą be kalkuliatoriaus, o su specialiu būdu.Šito pasitikrinimo metodo principas dauginant bet kokius skaičius (pvz. dviženklius,triženklių,keturženklius... ir t.t) nepasikeičia, dėl to galima tikrinti bet kokią daugybą.


Įdomu ar jums patiko mano straipsnis? ar padėjau? Sėkmės mokantis šių metodu, ir toliau laukite mano straisnių!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą