2012 m. gruodžio 30 d.

kokias dovanas man atnešė Kalėdų Senelis?

dabar aš parašysiu straipsnį apie tai kokias dovanas gavau nuo Kalėdų senelio per šias 2012 metų Kalėdas.Tai ir pradėsiu.

Per Kalėdas aš atsikėliau devinta valandą ryto bet dėl to kad visi miegojo nuėjau prie eglutės tik tais dešimtą valandą ryto (kai beveik visi atsikėlė).Mano dovana buvo ipakuota į dovanų popieriu tai dėl to iškarto nesupratau kas viduje (pas mus Kalėdų Senelis įprastai atneša neipakuotas dovanas).Dovana buvo plokščia, lanksti ir labai maža (dėl to nusigandau kad Kalėdų Senelis mane nuskriaudė).Kai prapakavau dovana pamačiau kad ten yra "iliustruotojo mokslo dvylikos mėnesių prenumeratos dovanų kuponas"
Kai pamačiau šitą dovana aš iš laimės nežinojau kur dėtis :) aš buvau labai nustebintas nes aš labai mėgau skaityti ,,iliustruotaji mokslą",maniau jog gausiu kokią paprastesnę dovana ir kad tai buvo pirmoji mano Kalėdinė dovana.Aš net pats nebūčiau sugalvojęs dovanos kuri man taip nerealiai būtų patikusi.
Kita rytą po eglutė radau gerą stalo baldą kuris atrodo vadinosi "Newtono nuostabieji kamuoliai" (pakuotę pamečiau tai dėl to nebeprisimenu pavadinimo) šita dovana  labai įdomi nes pajudinus vieną kamuoliuką priekyje pradeda judėti kamuoliukas gale. Dar ir dabar kai kartais sėdžiu prie savo darbo stalo pamušinėju šituos kamuoliukus.



Po to kai gavau šitą dovana aš buvau išvykes pas senelius su savo broliu Joriu pagyventi trim dienom.
 dėl to pas mane ir mano broli visas tas trys dienas nebuvo atėjas Kalėdų Senelis (išimtis buvo mano brolis Benas kuris buvo pasilikes namuose ir visą tą laiką gaudavo dovanas)


Kai gryžau namo iš seneliu mano pati pirmoji dovana buvo šitas "wasgij?" 500 detalių delionė.Šita delionė įdomi tuom kad matai paveiksliuką o turi sudėti tai ką žmonės ir gyvuliai esantis tenai mato (nors ir neparodyta ką jie mato).Labai sunku taip sudelioti kai nežinai kas turėtų gautis.Dabar aš tik labai nedaug pasistumėjau bet manau kad jį įmanoma sudėti, tik reikės daug darbo (nes aš jau seniai nebuvau deliojes jokios delionės).




šiandien mano dovana buvo įdomus mokslinis rinkinys apie 12 skirtingu mineralų.Jis skirtas mineralų mokymuisi kaip jie atrodo, kokia jų ceminė sudetis,koks jų pavadinimas ir akmenukų kolekcionavimui. Man šita dovana irgi labai patiko.

Taip aš pabaiksiu straipsnį apie mano dovanotas dovanas 2012 metais.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą