2012 m. rugpjūčio 15 d.

kaip aš tapau atčkariku



 man atrodo kad viskas prasidejo  pereita vasara kai kaime pradėjau  skaityti labai storą ir gerą fantastinę Rothfuss Patrick knygą ,,Vėjo vardas'' [bet aš dar ankščiau skaičiau Eragono trilogija ir manau kad tai irgi prisidejo prie regėjimo pablogėjimo]aš ta knygą dažnai skaitydavau nepakankamame apšvietime ir taip gana  ilgai kol pagaliau perskaiciau tą knygą. Kiek pamenu aš buvau nuėjes pas gyditoja dėl pažimos į mokykla man atrodo kad tada aš mačiau septynes eilutes iš dešimt. ir sakė kad akinuku nereikės ,bet išrašė man akių pratimus.Vėliau aš mažai naudojausi  akių pratimais,skaičiau[kurį laiką] nepakankamame apšvietime ir t.t.šia vasara kai reikėjo gauti pažymą aš nuėjai pas akių gyditoja ir tenai man nustatė kad matau tik trys eilutes iš dešimties!!! :( ir tada man išrašė akinukus:( ir liepė ateidinėti kas puse metų [o ne kas metus kaip buvo ankščiau]  dabar aš turiu tuos akinius jau kelias savaites ir matau gana gerai.  Aš turėsiu pasistengti kad mano regėjimas pasitaisytu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą